Vrácení zboží a reklamace
Výměna a vrácení zboží
Mrzí nás, že Vám oblečení nesedí nebo není podle Vašich představ.
Výměna zboží není v našich silách a tak prosíme postupujte jako byste zboží chtěli vrátit. Současně si můžete objednat zboží nové a těšit se na to, že za pár dní si oblečení můžete užívat.
Na vrácení máte 14 dní od převzetí zboží
Sami máme zkušenosti s nákupem online a uvědomujeme si, jak může být otravné hledat formuláře, vyplňovat je a tisknout, aby bylo možné zboží vrátit. Ale na druhou stranu, pokud jste nakupovali jako host, je potřeba některé informace nám poskytnout. Bez čísla objednávky a čísla účtu na který Vám máme poslat peníze za vrácené zboží nejsme schopni vrácení vyřídit.
Z tohoto důvodu Vám spolu se zbožím posíláme fakturu. Na fakturu připište číslo účtu kam Vám máme poslat peníze za vrácené zboží. Fakturu spolu se zbožím pošlete na adresu: Camelie.cz, Těchlovice 11, 405 02 Těchlovice. Pokud nám pošlete zpět pouze zabalené zboží bez faktury, neumíme identifikovat od koho nám zboží bylo vráceno zpět a vyřídit vrácení!
Je nutné, vrátit zboží v nepoškozeném stavu, bez známek užívání, včetně všech visaček a štítků, tak jak Vám na zboží přišly. Ideálně v původním obalu.
Je na Vás, jakou dopravu si vyberete. Při vrácení zboží si kupující hradí dopravu sám.
Zásilku nezasílejte na dobírku, takto zaslanou zásilku od dopravce nepřevezmeme.
V případě, že jste uplatnili v objednávce dopravu zdarma a při vrácení části objednávky zbylá část objednávky nedosáhne na částku pro dopravu zdarma u zvoleného dopravce, tak bude při vrácení peněz na účet odečtena částka za dopravné, kterou jste si v objednávce zvolili, jako by se stalo v případě, že jste si neobjednali nad částku pro získání dopravy zdarma.
Peníze Vám vrátíme maximálně do 14 dní od převzetí zásilky. Zpravidla, o což se maximálně snažíme, následující den po kontrole, že:
- oblečení je včetně všech původních štítků a visaček tak, jak byly při dodání zboží na zboží i mimo a ideálně v původním obalu
- zboží nenese známky užívání
- zboží nebylo vyprané
- zboží není špinavé, mokré nebo nezapáchá
- část zboží nebo příslušenství není poškozená nebo chybí
- spodní prádlo, plavky ani ponožky nelze z hygienických důvodů vrátit nebo vyměnit
Pokud některá z výše uvedených podmínek není splněna, není možné z Vaší strany od smlouvy odstoupit a zboží vrátit.
Peníze Vám budou vráceny zpět stejnou cestou, jakou jste platili. Pokud jste zboží platili dobírkou, vrátíme Vám peníze bankovním převodem na účet který uvedete na faktuře.
Reklamace
|
Je nám líto, že se na zboží vyskytla nějaká závada. Doporučuje, abyste si při dodání zásilky od přepravce, zkontrolovala stav zásilky (poškození). Jste oprávněna odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezmete, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce při přebírání zboží! Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nemůžeme brát zřetel. Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje záruka 24 měsíců. V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku máte právo na reklamaci. |
|
|
|
|
|
|
|
Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě. Kupující je při uplatnění reklamace povinen předat zboží čisté v souladu s hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami včetně všech součástí a příslušenství. (Dle zákona 258/2000 Sb.-Zákon na ochranu zdraví je nutné věci k další manipulaci předkládat vždy čisté). |
Zboží zašlete na adresu:
Camelie.cz
Těchlovice 11
405 02 Těchlovice
Na vyřízení reklamace máme jako prodávající 30 dní. V případě, že reklamace bude oprávněná, máte právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného, které jste uhradila při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní e-mail.
V případě, že výrobce reklamaci uzná, bude částka vrácena na Vámi uvedený účet nebo Vám bude zasláno totožné nové zboží.
Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace.
Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.
Věc: Reklamace
|
Ze dne:
|
|
Datum nákupu: |
|
|
Reklamace číslo:
|
|
Doklad a číslo: |
|
Reklamaci uplatňuje:
Tel: E-mail:
Reklamované zboží:
Zjištěná závada:
_______________________
podpis reklamujícího
Zboží převzal:
_________________________ razítko + podpis
Vyjádření výrobce:
__________________________
razítko + podpis
Vyřízenou reklamaci převzal:
Datum: Podpis:
